.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنگ هوای پاک در مازندران به صدا درآمد

همزمان با سراسر کشور، زنگ هوای پاک در مدارس مازندران به صدا درآمد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران صبح امروز در مراسم زنگ هوای پاک در مدرسه ابتدایی دخترانه ندای عدالت، اظهار داشت: شهرهای بزرگ گرفتاری‌های زیادی برای جامعه دارند.
هرمز محمودی‌راد گفت: استفاده از سوخت‌های فسیلی و خودروهای شخصی آلودگی‌های زیادی به همراه دارد.
وی با بیان اینکه ما مسئولان امروز، نتوانستیم برنامه‌ای داشته باشیم تا نسل آینده گرفتار آلودگی نشود، بیان داشت: ممکن است با حفظ نکردن حقوق نسل فعلی، باعث گرفتاری آنها در آینده شویم.
محمودی‌راد تصریح کرد: در هر جا که باشیم اعم از خانه، مدرسه، کوچه و خیابان محیط زیست است و باید از آن حفاظت کنیم.
این مسئول ادامه داد: از شما دانش‌آموزان می‌خواهیم این پیام را به خانواده‌هایتان انتقال دهید تا برای رفت و آمد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و کمتر به اتومبیل شخصی روی آورند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه افرادی که می‌توانند از دوچرخه استفاده کرده و یا مسیرها را پیاده طی کنند، عنوان کرد: استانداری و شهرداری نقش مهمی در تحقق هوای پاک دارند و می‌توانند با ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری در این هدف موفق‌تر باشند.
وی با اشاره به اینکه در استان مشکلی به نام آلودگی هوا در شرایط فعلی نداریم، گفت: مگر اینکه بی‌دقتی کرده و عرصه‌های جنگلی را از بین ببریم و از وسایل نقلیه خصوصی بیشتر استفاده کنیم.
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم اذعان داشت: مدیران ارشد به فکر بچه‌ها هستند تا هوای پاک داشته باشیم.
احمد فرهودی متذکر شد: به همین دلیل دولت در برنامه‌های خود استفاده از انرژی‌های سالم را دارد تا با بهره بردن از انرژی آب و باد محیط سالمی داشته باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.907 seconds.